۳۰ دی ۱۳۸۶، ۱۴:۴۳

سرمایه گذاران داخلی و خارجی به میادین فلات قاره بیایند

مدیر عامل شرکت نفت فلات قاره ایران از سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای سرمایه گذاری در میادین نفت و گاز این شرکت دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شرکت نفت فلات قاره ایران، محمود زیرکچیان زاده گفت: با توجه به اینکه حوزه فعالیت شرکت نفت فلات قاره در محدوده آبهای خلیج فارس و دریای عمان قرار گرفته و این محدوده شامل میادین متعدد و برخی میادین مشترک با کشورهای همسایه است، سرمایه گذاری برای توسعه هر چه بیشتر این میادین، از اولویت های این شرکت می باشد و حضور در نمایشگاه های سرمایه گذاری، از جمله نمایشگاه کیش در همین راستا انجام شده است.

وی افزود: میادین مشترک حوزه فعالیت شرکت نفت فلات قاره ایران شامل میدان های سلمان، هنگام، فروزان و ... از مهمترین پروژه ها برای سرمایه گذاری می باشند و این شرکت از حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای توسعه این میادین استقبال می کند.

وی ادامه داد: این شرکت علاوه بر میادین بزرگ نفت و گاز در حوزه خلیج فارس و دریای عمان، که نیاز به سرمایه گذاری سنگین چند ده میلیارد دلاری دارند، دارای میادین کوچکی نیز می باشد که با سرمایه گذاری کم می توان بهره وری این میادین را به شدت افزایش داد. به همین دلیل، بانک ها و موسسات مالی اعتباری داخلی و سرمایه گذاران خرد، توانایی سرمایه گذاری در این میادین را دارند.

کد خبر 624037

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha